با سلام

در پست افتتاحیه قصد دارم یکی از نیازهای اولیه کسب درآمد از اینترنت رو برای شما آموزش دهم.

برای فعالیت در سایت های کسب درآمد خارجی نیاز به یک حساب بین المللی برای سرمایه گذاری یا دریافت پول خواهید داشت.

از اونجایی که حساب های اینترنتی خارجی کشور ایران رو ساپورت نمیکنن بهترین سایت برای ایرانیان رو معرفی میکنم.

سایت پرفکت مانی یکی از حساب های معتبر اینترنتی میباشد که کشور ایران رو پشتیبانی میکند و بهترین حساب اینترنتی برای کسب درآمد میباشد.

تقریبا همه ی سایت های کسب درآمد خارجی پرفکت مانی رو برای واریز و برداشت پول پشتیبانی میکنن و من هم به شما توصیه میکنم حتما یک حساب در این سایت باز کنید.

شما به راحتی میتوانید از صرافی های اینترنتی ایرانی، دلار پرفکت مانی خرید و فروش کنید که مزیت بسیار بزرگی میباشد.

برای افتتاح حساب پرفکت مانی ابتدا به آدرس perfectmoney.is رفته و برای فارسی شدن سایت از منوی گوشه ی سمت راست زبان را به فارسی تغییر دهید.

سپس گزینه ی ساخت یک حساب را انتخاب کنید و در صفحه ی جدید تمامی موارد خواسته شده رو کاملا واقعی پر کنید.

بعد از ثبت نام و تایید ایمیل وارد کنترل پنل خود شوید که شماره حسابی که با حرف U شروع میشود، شماره حساب دلاری پرفکت مانی شما میباشد. به طور مثال U7222869

در پرفکت مانی دو نوع حساب عادی و تایید شده وجود دارد. برای تغییر حساب خود به تایید شده باید از تنظیمات حساب خود اسکن کارت ملی خود به صورت ترجمه شده رو به همراه اسکن ترجمه شده ی قبض گاز یا برق به اسم خودتون رو ارسال کنید و منتظر تایید باشید.

البته خیلی نگران تایید حساب خود نباشید زیرا تنها تفاوت حساب تایید شده با عادی میزان کارمزد دریافتی برای هر تراکنش توسط پرفکت مانی میباشد.

به طور مثال میزان کارمزد برای حساب عادی 2 درصد و برای حساب های تایید شده 0/5 درصد میباشد.

در این سایت برای امنیت بیشتر در هر ورود اگر آی پی شما تغییر کند یک کد امنیتی به ایمیل شما ارسال میشود که با وارد کردن اون میتونید وارد حساب کاربری خود بشید.

دیگه توضیح خاصی نمونده پیشنهاد میکنم حتما یک حساب باز کنید که در پست های آتی سایت های خوبی برای کسب درآمد معرفی خواهد شد.