یکی از مهمترین روش های کسب درآمد از اینترنت فعالیت در سیستم همکاری در فروش میباشد. سایت میهن استور یکی از بهترین ها در این زمینه هست طوری که بزرگترین و پربازدیدترین سایت ها از این سیستم استفاده میکنند.

در اینجا ممکنه چند تا سوال در ذهن شما پیش بیاد که اونها رو بررسی میکنیم.

سیستم همکاری در فروش چیست؟

در این سیستم شما با ثبت نام در سایت موردنظر و گذاشتن تبلیغاته کالاهای اون سایت در سایت یا وبلاگتون، به ازای هر فروش کسب درآمد میکنید.

شما لازم نیست کاری انجام دهید تمامی مراحل ارسال سفارش و تحویل کالا و دریافت هزینه ی اون کاملا توسط سایت میهن استور صورت میگیره و شما فقط حق بازاریابی دریافت میکنید.

چه طوری میشه از این سیستم کسب درآمد کرد؟

توی این سیستم دو راه برای کسب درآمد وجود داره:

1. شما میتونید با ثبت نام در سایت یک فروشگاه کاملا رایگان دریافت کنید و محصولات سایت رو به فروش برسونید و پورسانت بازاریابی دریافت کنید.

2. در روش دوم شما با گذاشتن بنرهای کالاها در سایت یا وبلاگتون میتونید کسب درآمد کنید.

میزان دریافت پورسانت در هر دو روش مشابه هست.

بهترین راهکار برای کسب درآمد از این سیستم چیست؟

مهمترین نکته همینجا هست که چه طوری میشه بهترین نتیجه رو از این سیستم گرفت. شاید خیلیها این سایت رو امتحان کرده باشند ولی موفق نشدند کسب درآمد کنند.

اول از هر چیز بگم که روش ایجاد یک فروشگاه مستقل چندان جالب نمیباشد و بهتر است از روش دوم یعنی گذاشتن پست های ثابت و یا بنرهای تبلیغاتی در سایت یا وبلاگ استفاده کرد.

در این روش بازدید زیاد از سایت یا وبلاگ مهمترین نقش رو ایفا میکنه. لازمه ی این کار ساخت یک سایت یا وبلاگ با موضوع های پرطرفدار مانند دانلود سریال تلویزیونی و یا دانلود نرم افزار موبایل یا کامپیوتر که جز پرطرفدارترین و پربازدیدترین سایت ها میباشند.

کسب درآمد از اینترنت هم مثل دنیای واقعی نیازمند کار و تلاش و اندکی هم سرمایه هستش. البته در اینترنت با سرمایه بسیار کمی میشه شروع به کار کرد و موفق شد.

این که شما یک وبلاگ یا سایت بزنید و منتظر باشید که بازدید اون زیاد بشه امکانپذیر نیست مگر با تلاش و معرفی سایت در جاهای مختلف. مثلا همون سرمایه ی اندکی که صحبتشو کردم همینجا به کار میاد.

تبلیغ سایت در سایت های نسبتا پربازدید دیگه که تعرفه های تبلیغات ارزونتری دارند یکی از روش های موثر افزایش بازدید سایت و شروع کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش میشه.

همچنین رعایت موارد روز در طراحی سایت و به عبارتی سئو کامل سایت میتونه رتبه ی شما رو در موتورهای جستجو بهتر کنه و باعث افزایش بازدیدتون بشه که در این سیستم هر چی بازدید بیشتری داشته باشید درآمد بهتری کسب خواهید کرد.